
Off-White
המודל הזה של אוף וויט הוא משהו שלא מתחשבנים עליו, וזה בדיוק למה זה טוב.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אם עדיין לא הכרתם את ה-Odsy 1000 זה הזמן. דיוק בנייה, פרטים שנראה שמישהו בעצם חשב עליהם, וזה לא נראה מוזר בשום צבע שהוא מציע.</p><p>יש לי את זה שלוש שנים, עדיין נראה טוב כמו יום שקניתי. אוף וויט עושים כמו שצריך, בסך הכל.</p>
