
Off-White
אם אתה מחפש משהו שיעוף בעיניים, האלה הם כל מה שצריך.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, Off-White זה לא בדיחה כשמדברים על סטייל. ה-Odsy 1000 באים בשחור וירוק, וכל זוג מרגיש כמו משהו שאתה לא צריך להתעלם ממנו בפיד. החומרים טובים, הלוקו ברור, וזה לא מרגיש כמו שאתה נקנית משהו שמישהו אחר כבר רכש.</p><p>בתיקייה היומיומית או בחודש של יציאות - הנעליים האלה מסתדרות עם הכל. לא דרמטי, פשוט עובד.</p>
