
Off-White
האודסי 1000 של אוף וויט זה נעל שמעצם התכנון שלה מרגישה כמו משהו מהעתיד.
בחר מידה (EU)
<p>תראה, אני כבר שנתיים עוקב אחרי אוף וויט והאודסי הזה הוא משהו אחר. הצבעים — הכחול והבז׳ — הם לא דברים שתראה בכל פינה. הנעל בנויה בצורה שנראית פשוטה אבל כשאתה מביט בה עמוק אתה רואה כמה הרבה עבודה יש כאן.</p><p>מה שחביב עלי יותר מהכל זה שהנעל הזו לא מרגישה כמו משהו שצריך להכניס לתא זכוכית. אפשר ללבוש אותה בגרבי כותנה עם ג׳ינס ופשוט להרגיש טוב. זה יחסית נוח גם אם אתה הולך עם חברים או סתם לטיול.</p>
