
Off-White
הנעליים האלה זה בעצם משהו שונה - Off-White עושה פה משהו מיוחד עם הקווים והדיטיילס.
בחר מידה (EU)
<p>אני אהבתי את הדיזיין שלהן, כמו שמאפיין אותן Off-White - כל הקווים והטקסט הזה שמעליהן, זה סתם מזכיר לך שאתה משלם בשביל הברנד. בשביל מי שרוצה משהו שלא ממש רואים בכל פינה.</p><p>הנעל נוחה למדי, אמיתית. השחור והלבן והאפור - כולם עובדים טוב עם כל דבר. אם אתה בתוך נעליים ומעריך את זה, זו בחירה טובה.</p>
