
Onitsuka Tiger
הנעליים של אוניצוקה טייגר מקסיקו 66 האלה זה הסטיקר של 1966 שהרגע הגיע לחנות שלנו בביז וירוק.
בחר מידה (EU)
<p>אני אומר לכם, המקסיקו 66 היא אחת מהנעליים הכי טובות שקנינו בשנה האחרונה. עיצוב קלאסי שלא משתנה, חומרים בסדר גמור, והנעל פשוט נשמרת במצב בן אדם אפילו אחרי שנה של ללבוש.</p><p>החרט עם הפסים הצדדיים זה לא טריק מיוחד, זה סתם הדבר שהנעל עשתה מלכתחילה בשנות ה-60. הביז והירוק שיש לנו עכשיו הם רגועים ומתאימים לכל דבר, מחברה עד קניון.</p>
