
Onitsuka Tiger
הקלאסי של אוניצוקה שהכל רוצים, פשוט עובד בכל מצב.
בחר מידה (EU)
<p>Mexico 66 זה לא סתם סניקר, זה הסניקר שאוניצוקה עשו בשנות ה-60 ובעצם לא הפסיקו לעשות אותו כי הוא ממש טוב. הלוך-חזור, סדר ערב, ביום או בלילה — לובש את זה ולא צריך להיות לך פחד.</p><p>יש לנו את זה בלבן וירוק, וכנו שאני אומר לכם, שתי הגרסאות פשוט נראות מטורפות. הסוליה משהו מיוחד וזה יכול להשתמש קצת זמן, אבל בדיוק בגלל זה זה עמיד. הם לא עשו את זה טוב בלי סיבה.</p>
