
UGG
האג הקלאסית שכולנו מכירים, רק קצת יותר קצרה וחמה כמו שצריך לחורף.
בחר מידה (EU)
<p>זה בסך הכל האג קלאסית, בדיוק מה שאנחנו רוצים בחורף. אפור או כחול, שניהם נראים טובים, וזה המינימום שצריך כדי להישאר חם ביום של מינוס 5.</p><p>הנעליים האלה לא כל כך רכות בהתחלה, אבל אחרי שבועיים שהם מתרככות ובא לך להוציא אותם כל יום. קנו נעליים, לא חוויה.</p>
