
UGG
המגפיים האלה מחממים את הרגליים בחורף ובאמת לא מחליקים על הקרח.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אוג זה לא ממש sneaker אבל בחורף כשזה קר ורטוב בחוץ, אני לוקח את האנטיקל בוטס האלה. הפנים רך ממש, ואתה מרגיש שהרגל שלך בעננה. יש להם סוג של חיכוך טוב עם הקרקע, לא מחליקים בשלג וקרח.</p><p>יש בחום, שחור וביז׳. אמיתי — לא מגניב כמו סניקרס אבל כשיורד שלג ואתה צריך משהו שחם וטוב, זה הדבר. הבנות והחבר'ה שלי כולם משתמשים בהם בחורף.</p>
