
Adidas x Louis Vuitton
הסמבה הקלאסית של אדידס עם טאץ' של לואי ויטון, בירוק צבאי או לבן, נראה טוב בפשטות.
בחר מידה (EU)
<p>זה בעצם סמבה רגילה אבל עם הלוגו של לואי ויטון על הצד. לא משהו מטורף, פשוט עושה את העבודה. הירוק הצבאי שלו די קר, והלבן קלאסי שלא תשתדל איתו.</p><p>מה שזה באמת עוזר זה שזה לא נראה כמו נעל יוקרה בחצי מחיר. הסמבה עדיין הסמבה שלך, פשוט עם קצת יותר סטטוס. נוח, עומד, ולא צריך להסביר לאמא למה הוצאת ככה הרבה.</p>
