
Adidas
הסמבה של אדידס זה הנעל שכל אחד צריך, בהתאם לי זה עדיף מכל דבר אחר שראיתי.
בחר מידה (EU)
<p>נו, אם אתה לא מכיר את הסמבה אז איך אתה בכלל חי? הנעל הזאת קיימת כמעט 70 שנה והיא עדיין המלח של כל דבר. החלקה כמו משהו, וגם מפנקת בצורה דיונית.</p><p>יש לנו את הגרסה החדשה של אדידס כאן בשני צבעים שזה סדר — Light Wheat שזה בנאדם וPhantom Blue שזה סתם דוהה וטוב לכל מצב. בחור או בחורה, כולם נראים טוב בהם.</p>
