
Adidas
הסמבה של אדידס זה פשוט הנעליים שכולם רוצים עכשיו, לבן וירוק וממש יפה.
בחר מידה (EU)
<p>רציתי שהייתה לי הסמבה הזו לפני שנה. התפר איכותי, החומר לא זול, והצבעים הלבן-ירוק פשוט מתאימים לכל. לא משנה אם אתה קח לטיול או לעיר.</p><p>מחיר הוגן, נעליים שלא מתפרקות לך אחרי חודשיים. מי שאוהב סטייל בלי משחקים, זה בדיוק למה.</p>
