
Adidas
הסמבה של אדידס זה הנעל שכל אחד צריך בארון — פשוטה, עובדת, וממש לא משעממת.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני לא אגיד לך שזה משהו חדש. הסמבה קיימת מאז כמו שאני זוכר, ובגלל סיבה — זה פשוט עובד. העור מעולה, הגומי מתחזק טוב, והצורה של הנעל פשוט מוצלחת.</p><p>ב-black או grey אתה לא טועה. אני כבר קניתי את הגרי ופשוט חוזר לחנות בשביל השחור. זו נעל שתחזיקה חודשים ולא תרגיש שמשהו לא בסדר.</p>
