
Adidas
הקלאסיקה שלא מתה, ירוק כהה עם לבן וזהו, כמו שצריך להיות.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי זוג משלי כבר שלוש שנים. Stan Smith זה לא טרנד, זה פשוט נעליים טובות שעובדות לכל דבר. מתחת לטייצ, עם ג'ינס, עם פוטר — הם עובדים. הירוק הכהה הזה יותר ריאלי מהלבן טהור.</p><p>עדיין בעיה שאדידס לא עשה אפסון כלשהו בשנים האחרונות, אבל שלמות זה לא הנקודה. זו נעליה שעובדת, נוחה, לא נשברת אחרי חודש. אם אתה רוצה משהו שלא תצטרך לחשוב עליו, הנה.</p>
