
Adidas
הייזי 350 הזה הוא פשוט אחד מהחביבים שלי — נוח, יפה, ובכלל הוא עדיין רלוונטי אחרי כל השנים.
בחר מידה (EU)
<p>תשמעו, אדם שיש לו בראש יודע שהייזי 350 זה קלאסיקו שלא הולך לאף מקום. האנצל הטוב שלו, הנעלה נוחה בטירוף, וכל הניוטרלים האלה (שחור וביז') הם בדיוק מה שאתה צריך.</p><p>אני לובש את שלי כמעט כל יום — עם ג'ינס, עם טראק סטים, עם הכל בעצם. זה לא סטייטמנט חזק, זה פשוט נעלה טובה שנשארת טובה.</p>
