
Adidas
הקולאבורציה של וויילס בונר עם אדידס על הסמבה הקלאסית, שחור ולבן, וזה הסניקרס שכול אחד רוצה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אדידס וויילס בונר זה הדבר הכי טוב שקרה לסמבה בעשרים שנה. הלוקציה של שני הלוגואים, הפרטים הקטנים — כל זה עוזר לסניקרס הזה להראות כמו משהו שצברת עם הזמן, לא משהו שקנית אתמול.</p><p>בשחור או בלבן, זה עובד לכל דבר. מה שטוב זה שהוא כנראה לא יוצא מהסטייל שלך בעוד שלוש שנים. אדידס בנו את הסמבה בצורה טובה, וכשאתה משלב את זה עם וויילס בונר, אתה מקבל משהו שזה באמת טוב.</p>
