
Adidas
הסמבה של אדידס עם הטאץ' של וויילס בונר, לבן או שחור, וזהו.
בחר מידה (EU)
<p>זה בעצם סמבה קלאסית שאדידס וויילס בונר עשו ביחד. לא משהו מטורף, אבל עובד. הלבן נקי, השחור עמוק, שניהם כמו צריך להיות.</p><p>אני לובש את זה כל יום בלי לחשוב. הרגליים לא כואבות, זה לא מרגיש שמום, והוא נראה טוב עם כל מה שניתן לשים. סמבה זה סמבה, אבל הגרסה הזאת עם וויילס בונר יש לה משהו שונה.</p>
