
Adidas
הגזלים הירוקות של אדידס הן הסניקר שאתה צריך אם אתה רוצה משהו שיעבוד עם הכל.
בחר מידה (EU)
<p>זה לא רקט סיינס. הגזלים ירוקות, נראות טוב, והן נוחות. לובשתי אותן כמעט כל יום בשנה האחרונה ולא נמל תרבות. האדידס עשו את זה פשוט ובכיף.</p><p>הלבן בצד נותן לזה מראה נקי, והירוק לא מופרז. מתאימות לטרנינג, ליציאה, לכל דבר בעצם. אם חיפשת סניקר שלא תצטרך לחשוב עליו הרבה, זה זה.</p>
