
Adidas
אדידס חדשות שלהם לריצה, נוחות בסדר גבוה ותמיכה כמו שצריך.
בחר מידה (EU)
<p>ברצינות, אלה נעליים שעובדות. הריצה בהן לא כואבת, הם לא כבדות והן מחזיקות את הרגל בחוקים. יש לי זוג כבר כמה חודשים ואני ממש מרוצה.</p><p>הסוליה היא רכה מספיק, לא רך יותר מדי. בחרו צבע לפי הטעם שלכם, כל הגוונים עובדים. אם אתם רצים בבוקר או רק צועדים במרכז העיר, הנעליים האלה יהיו שם עבורכם.</p>
