
Adidas
נעליים שפשוט עובדות למי שרץ הרבה ולא רוצה לחשוב על זה.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בהן כבר שנה ומשהו. הבעיה שלהן? אין לי בעיה. הבושה שלהן היא שהן סופגות הכל בדרך כזאת שלא מרגישה כמו זוועה, ובקיץ כשאני רץ בשקט בחוף בתל אביב זה משהו אחר לגמרי.</p><p>המחיר לא קטן, בואו נהיה כנים, אבל אם אתה רץ 3-4 פעמים בשבוע אתה רואה שזה משתלם. יש בי את השחור והוא עדיין נראה טוב אחרי כל הזבל שהעברתי אותו דרכו.</p>
