
Adidas
הOzweego זה נעליים שנראות משנות ה-90 אבל בנויות בטכנולוגיה של היום.
בחר מידה (EU)
<p>אני כנה, כשראיתי את ה-Ozweego בפעם הראשונה חשבתי שזה קצת מוזר. אבל אחרי שלבשתי אותו יום שלם הבנתי למה Adidas חזרה לעיצוב הזה — זה ממש נוח ויש לו סטייל שקשה להסביר.</p><p>בשחור זה נראה מינימליסטי ומתאים לכל דבר. מהנעליים הנוחות שאי פעם לבשתי, אפילו עם גרביים מוזרים.</p>
