
Adidas
נעליים ל-runners שרוצים משהו קל ומהיר, עם Boost שמרגיש ממש טוב.
בחר מידה (EU)
<p>אם אתה רץ 5K או מרתון, האדיזרו הזה עושה כל הזמן עבודה חזקה. קל מאוד, Boost באמצע שנותן דחיפה ממשית, וזה לא מרגיש כמו נעל "פרו" שתחבול לך.</p><p>צבע ירוק או אפור, תלוי מה אתה בוחר. אני רץ בהם כבר שניים וחצי חודשים, לא יש לי תלונות. דבר היחיד זה שהם אחרי שנה כבר קצת מתחילים להראות שימוש, אבל זה רק קוסמטי.</p>
