
Arc'teryx
נעליים ל-Arc'teryx שעושות עבודה טובה בשבילים קשים ובעלייה למעלה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אלה נעליים שונות. ארקטריקס בנו את הקונסיל FL 2 כי הם ידעו שאנחנו צריכים משהו שלא יתפרק אחרי שלוש טיולים. התושבת עבה, הגריפ טוב, וזה באמת מרגיש כמו נעליים של מישהו שיודע מה הוא עושה.</p><p>הן כבדות קצת מסדר הגודל של נעליים טיולים טובות, וזה בא עם הטריטוריה. אם אתה עולה שבילים ברציניות, בשביל זה הן קיימות. השחור יותר עמיד, הבז' יותר... בז' (אבל עדיין עובד).</p>
