
Keen
מגפיים חמים ונוחים לחורף, עם סוליה שלא מחליקה ופנים מרופדים כמו כלום.
בחר מידה (EU)
<p>אני לובש את הקין האלה כל חורף ואני לא מתחרט. זה לא הנעליים הכי יפות בעולם, אבל הן עובדות. גם בקרח, גם בשלג עמוק, אפילו בטמפרטורות שמפחידות.</p><p>הפנים שלהם מעבה בשביל שהרגליים שלך תהיינה חמות. יש להן בקיעת pull-on בשביל שלא תצטרך להיאבק עם רוכסנים כשאתה מתחפז בבוקר קר.</p>
