
Kailas
נעליים לריצה שנתנו לי ביד חברה וכל מאז אני רץ בהן כמעט כל יום.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני יודע שקיילאס זה לא ברנד שכולם מכירים, אבל בדיוק בגלל זה זה טוב. הנעליים האלה עוד לא כולכם הולכים עם זה, וזה עדיף. יש להן GTX בתוכן, יעני לא תרטבו את הרגליים שלכם בגשם.</p><p>הצבעים שלהן — שחור וירוק — די נורמליים אבל בדיוק מה שאתה צריך כדי לא להיות מתוך הדעה. ממש נוח, לא כואב, וגם לא מרגיש שהכל קורס לך אחרי שלוש קילומטרים.</p>
