
Fila
אם אתה מחפש משהו פשוט וקל לדחיסה, הפילה הזאת לבנה היא ממש בנקודה.
בחר מידה (EU)
<p>לא הולך להיות לך חצי שנה עם הנעליים האלה. אמיתי, הלבן נקי שלהן מתלכלך במהירות, אבל בעיקרון זה סניקרס יומיומי שעובד. מרגיש טוב על הרגל, לא כואב אחרי שעה, ובנוי ממש מסדר.</p><p>הפילה בכללי לא מעניין אותי חברה-חברה, אבל את הדגם הזה לקחתי כי המחיר בסדר גדול. אם תשמור עליהם חצי צעד, הם יחזיקו לך שנה בלי בעיות.</p>
