
Puma
הספידקט של פומה זה נחמד אם אתה רוצה משהו קלאסי שלא מכריח אותך לחשוב הרבה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אז הספידקט היא נעל שעובדת. לא משהו שמשנה חיים, בס היא עשויה טוב ויש לה סטייל ישן שעדיין מסתדר. אדום, לבן, שחור — בחרו מה שמתאים לכם.</p><p>מה שאני אוהב זה שהיא מרגישה כמו נעל אתלטית בן האמת, לא כמו משהו שנועד רק לאינסטגרם. טוב לטיול, טוב לכל יום, וממש לא מצריך ניקיון יומי.</p>
