
Puma
הפומה הזאת בשחור ולבן היא בדיוק מה שצריך אם אתה רוצה משהו שעובד עם הכל.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני אתעם — הספידקט היא נעל שפשוט לא משתעממת. הצורה שלה מדומיינת, יש לה כמה מיליון גרסאות אבל הגרסה הזו בשחור ולבן היא הכי נקיה. מתאימה לכל דבר.</p><p>לובשים אותה עם ספורטוויר, עם ג׳ינס, עם סווטשרט בלי לחשוב. הנוחות בסדר וזה מה שחשוב. הרגל לא כואב אחרי כמה שעות.</p>
