
Puma
אם אתה רוץ הרבה, הנעליים האלה זה משהו שנכון לך להכיר.
בחר מידה (EU)
<p>ההנעליים של פומה הזו עם ה-Nitro foam זה לא בדיחה. הן קלות, מחזירות אנרגיה טוב, והריצה בהן פשוט חלקה. יש לי את הלבן והשחור שניהם והם עובדים למה שאני צריך.</p><p>המחיר טוב יחסית לנעליים כאלה, והן לא מכניסות לך לבעיות אחרי שבוע של ריצה. אם אתה מחפש משהו שעובד בלי כל הדרמה מסביב, הזה זה.</p>
