
Puma
הנעליים האלה מדהימות לריצה רצינית, אם אתה רוצה משהו שבאמת עובד בלי כל הטריקים המיותרים.
בחר מידה (EU)
<p>קנيתי את הדבייט 3 לפני חודש וזה באמת שינה לי את הריצות. הטכנולוגיה של פומה כאן היא רציניות - הנעליים קלות, יש להן דחיפה טובה ובאמת מרגישות תומכות על המרוצות הארוכים.</p><p>יש לי את הפינק והוא מופיע בדרך כלומבד, לא איזה צבע מוזר. החבר'ה שלי שקנו את הFog Blue אמרו שגם זה נראה פנטסטי. אם אתה רגיל לנעליים טוביות, זה הסקור שלך.</p>
