
Salomon
הנעליים האלה מעשות לרוץ בטרייל אבל הן גם טובות למהלכים עירוניים רגילים.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בסלומון בשביל הריצה אבל אני מוקדי אותן גם פשוט לצאת לרחוב. הגריפ של הסוליה הוא ממש טוב, האחיזה יציבה, ולא כואב אחרי כמה שעות טיולים. בנויות כמו טנק.</p><p>נתון ש יש לך שני צבעים כאן — אפור ונייבי. שניהם זורמים עם הרבה דברים בארון. אם אתה מחפש נעליים שלא יתפרקו לך בעוד שנה וחצי, זה בדיוק זה.</p>
