
Salomon
הנעליים האלה עובדות ממש טוב לכל סוג שביל וטרייל, בחום או בכתום.
בחר מידה (EU)
<p>אני באמת אוהב את הסלומון האלה. הם קל, נוח, והגריפ מדהים על משטחים קשים. יש לך תמיכה בצד ולא משהו כבד שמכביד לך אחרי קילומטר שנים.</p><p>הבחירה בין כתום לחום זה טעם אישי, שניהם נראים מלוכלכים וחזקים. אם אתה רץ בטרייל או פשוט הולך בשבילים קשים, הנעליים האלה יעשו את העבודה בלי בעיות.</p>
