
Nike
הנייקי P 6000 זה סניקר שמרגיש בנוח, מעוצב טוב ובא בשלוש צבעים שזה כיף.
בחר מידה (EU)
<p>אני אוהב את הסניקר הזה כי הוא לא מסתבך. עיצוב פשוט, ריפוד טוב שזה משנה כשאתה לבוש את זה כל היום, והרגל לא כואבת. בא בלבן, אפור וירוק — תלוי מה קורה להיום שלך.</p><p>ההבדל של ה-Premium זה שהחומרים טובים יותר, זה נראה יותר נקי ודורך יותר זמן. מתאים לחבר'ה שלא רוצים להשתגע עם תחזוקה אבל רוצים משהו שעדיין טוב.</p>
