
Nike
נעלי הרים שחורות לבנות שנוצרו לתנאים קשים, עם עמידות למים וגריפ שלא משתעמם.
בחר מידה (EU)
<p>אני בעצם לא מתוך טיפוס הרים, אבל הנעליים האלה הן משהו. ה-GTX שלהם עובד ממש, ולא רק מילה טובה על הנייר. שחור ולבן זה צירוף שלא טועה בשום מקום.</p><p>אם אתה הולך על טראיל או שאתה רוצה נעליים שיהיו מוכנות לכל דבר, זה הדבר. הקרסול גבוה מספיק שתרגיש בטוח, והסוליה נתמכת טוב.</p>
