
Nike
הנייקי הזה מחזיר את התשעים, עם סול עבה שמרגישה טובה בהליכה ובעמידה.
בחר מידה (EU)
<p>אני כנראה לא הראשון שאומר את זה, אבל הP 6000 זה בעצם נעל שעושה עבודה טובה ממש בלי להצטדק. הפורם הוא קצת chunky, אבל זה המטרה. לבן וכחול טינט זה קומbo שעובד בהרבה אאוטפיטים.</p><p>המשיכה כאן היא שזה לא יקר כמו סניקרס אחרים של נייקי, ובאותו הזמן לא מרגיש זול. נוח, בנוי טוב, ונראה טוב. מה עוד צריך?</p>
