
Nike
נעליים שקל להרגיש בהן שהן עובדות — תמיכה טובה, לא כואבות אחרי 10 ק״מ.
בחר מידה (EU)
<p>הנייקי הזאת היא הכול קצת — לא סופר מהירה אבל גם לא כבדה, יש לה דעיכה סבירה ויציבות שלא מעצבנת. אני רץ בהן שלוש פעמים בשבוע ולא יש לי מה להתלונן.</p><p>בערך לכל מישהו — בין אם אתה בתחילת הדרך או רץ קצת יותר זמן. ההיפר פינק זה כיף, השחור יותר סתום. שניהם עובדים.</p>
