
Nike
הנייקיות האלה באמת נוחות לריצה ארוכה, מרגישות קלות ויש להן טוב מאוד את החציצה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אם אתה רץ הרבה, הנעליים האלה ממש משהו. ה-ZoomX הוא מוזר בהתחלה אבל אחרי שתרוץ בהם פעם או שתיים אתה מבין למה כולם מדברים עליהם. אני בעצמי רץ איתן בחום וזה בעבודה.</p><p>ממש לא מרגישות כמו נעליים רצים ישנות. יש להן דינמיקה שונה, יותר bouncy, ויהקרסול לא סובל מזה. ה-Vomero סדרה היא מהנעליים הטובות של נייקי בקטגוריה הזו, טיפה יקרות אבל בזה זה ששווה.</p>
