
Nike
הדאנק לואו הזה בא בשלוש צבעים כיפיים — אדום, לבן וחום — ונראה טוב עם כל דבר.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני פשוט אוהב את הדאנק לואו. זה קלאסיקה שעדיין לא נהיה משעמם. הדגם הזה בא בקומבינציה מעניינת של אדום, לבן וחום שזה למעשה יותר מדי משום מה, אבל זה עובד. סניקר יוניסקס שלא צריך להיות לך בעצם קיים, אבל אם אתה רוצה משהו אמיתי, זה הוא.</p><p>המתקן כואב קצת בהתחלה אבל אחרי שבוע זה בסדר. המחיר הוא סביר וזה לא משהו שתחרטת עליו. מומלץ אם אתה רוצה להרים את הגרביוני שלך בלי להרים גם את המחזור שלך.</p>
