
Nike
נעליים לריצה שנייקי עשו פה עם דעה - מעוצבות טוב, נוחות אמיתית, וחומרים שלא מתפרקים אחרי שבועיים.
בחר מידה (EU)
<p>עיצוב פשוט, לא מתנפחות או משהו. גם בלבן וגם באפור בהיר הן נראות מוקדשות. משחקות טוב עם כל דבר, ממש לא צריך להיות מומחה ברגליים כדי להבין שהן בנויות ממש על לריצה.</p><p>הנעליים קלות, כרית האוויר עובדת, והרגל לא משעמם בהן אחרי שעה. אני רץ בהן 2-3 פעמים בשבוע ויש לי אפילו אחרות בבית. זה לא משהו שאתה יקנה ותתגעגע אחרי שנה.</p>
