
Nike
הבלייזר המיד של נייקי זה באמת חזק, קלאסי וקל לעבוד איתו כל יום.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אחרי שנים של סניקרס בכל סוגים, אני יכול להגיד שהבלייזר המיד 77 זה משהו אחר. לא מנסה להיות משהו שהוא לא, פשוט טוב. הדגם הזה יש משהו בנושא הפרופורציות שעובד ממש טוב על הרגל.</p><p>בא בשלוש אפשרויות צבע שכולן דקות — אפור בהיר, לבן סטנדרטי ואדום שמוסיף קצת חיוך. בנוי איתן ומוזל עם זמן, אבל לא בדרך הלא טובה. קניתי לעצמי, אנשים שאני מכיר קנו, סתם עוד נייק שמתחיל להיות לגיטימי ארוך טווח.</p>
