
Nike
נעליים לריצה שעובדות בשביל כל מי שרוצה משהו שלא יכאב לו אחרי שלוש קילומטרים.
בחר מידה (EU)
<p>יש להן את ה-zoom cushioning שלנייקי שזה בעצם אוויר מוכנס בצורה חכמה, והרגליים שלך לא מרגישות את הכביש כל הזמן. זה משהו. הסוליה קשיח מספיק כדי שלא תרגיש שאתה רץ בגרביים.</p><p>בא לי שתדע שהן בכחול קליין או לבן, תלוי איך אתה אוהב. אני יכול להגיד שהן נוחות, לא מקוממות בתוך שלוש שנים, ואם אתה רץ פעמיים בשבוע הן יתקיימו.</p>
