
Nike
נעליים שגם אני רץ בהן כשאני רוצה להרגיש מהיר אבל לא מוזר.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אלה לא נעליים שתשנו לך את החיים. אבל הן עושות את העבודה טוב — רץ בהן בבוקר, רץ בהן בערב, לא כואב כלום. הכרית במקום הנכון, בחזרה טובה, ותומכות גם כשאתה רק הולך עם הכלב.</p><p>יש להן את הסטייל של אייר זום, כלומר נראות סמרטוטיות בלי שאתה צריך להיות מנוואל. אדום, לבן או בז׳ — תבחר לפי מה שאתה לובש יותר. בנות וגברים קנו אותן, זה לא משנה כמעט.</p>
