
Nike
נעליים נוחות למי שרץ הרבה ורוצה שהרגליים לא יכאבו בסוף היום.
בחר מידה (EU)
<p>אני כבר שנה מרוץ איתן וזה בסדר. התחתון רך, העליון לא קורע, ובריצה ארוכה הן באמת משתחררות מהלחץ. יש כמו ספוג בעקב שעוזר.</p><p>הן בוקעות קצת בתוך החודש הראשון אם אתה מרוץ כל יום, אבל אחרי זה הן מתייצבות טוב. בוחרים בין ורוד או אדום — שניהם נראים פחות או יותר אותו דבר בתחנה.</p>
