
Nike
יש לי את הזוג הזה כבר שנתיים וזה עדיין בחזקה, אני לא מתלוצץ.
בחר מידה (EU)
<p>ההבדל בין הנייקי הנורמלי לבין עותק אדום זה שהנייקי בעצם נורמלי. אם אתה לא רוצה לנראות כמו כולם, את/ה מודע לזה שזה Off White ולא פשוט לבן, נכון?</p><p>הנעל טובה לכדורסל אבל יותר נוח לי ללבוש אותה בשביל להיות בחזקה. בחצי שנה גם לא שמתי לב שהיא התלישה משהו משמעותי. בוא נגיד שזה כדי שנראה לוויד כמו כל דבר שכדאי.</p>
