
New York Yankees
יאנקיס קלאסי עם סול עבה שמוצא לי, בוורוד, אדום או לבן.
בחר מידה (EU)
<p>אני לא יודע בדיוק איזה תכנון הם חשבו כשעשו את הדבר הזה, אבל זה עובד. החותם של היאנקיס על הצד, הסול הגדול והמשעמם, וזה לא נראה רע בכלל. הוא נראה די ווינטג׳, משהו שהיה קרוב למה שהם עשו בשנות התשעים.</p><p>ללבוש אותו זה בסדר גמור. לא כמו עניין של להיות מושחק או שהרגליים שלך כואבות. אם אתה רוצה משהו שהוא קצת כבד וקצת אחרת, זה בדיוק זה.</p>
