
New Balance
הגעתי לדעה שזו אחת מהנעליים הכי נוחות שנתקלתי בהן לריצה קצרה או הליכה ארוכה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני יודע שיש הרבה מודלים של ניו באלאנס בשוק, אבל ה-9060 באמת עשה לי רושם. הטכנולוגיה של ה-ABZORB בכף הרגל מקלחת על הברכיים, והעיצוב פשוט נראה מודרני בלי להיות מטורף. גם בצבעים האלה (אפור בהיר וללבן) זה נראה נקי ומינימליסטי.</p><p>מחיר זה לא הזול בעולם, בטח, אבל אם אתה רציני עם הריצה שלך או פשוט רוצה משהו שיחזיק ויהיה כמו כפפה על הרגל, זה משחק למשחק. עדכון: אני עדיין חובק אותן אחרי שלושה חודשים.</p>
