
New Balance
הדגם הזה זה בעצם רטרו שיק שעובד גם למי שרוצה להשתמש בו בפועל לריצה.
בחר מידה (EU)
<p>ה-1906R זה יצירה מ-2000 שהם החזירו לחיים עכשיו, ואני בכנות אוהב את זה. הפרופיל גבוה, הפרטים בצדדים, ואת כל הזה לא יודעים אם זה טוב יותר או שזה סתם נראה מדהים. המידות שלו צצות לך עם כל צעד.</p><p>בלבן וגרוע זה שתי נעליים שונות כמעט. הלבן זה ניקי וצח, הגרוע זה יותר בוגר. שתיהן עם cushioning ממש טוב אם אתה רוצה לרוץ בהם בחוד החלקי, או לבש אותם כמו נורמלי לא חייב.</p>
