
Louis Vuitton
לואי ויטון הביאו את ה-Archlight שלהם וזה סניקר שמעשן — פשוט עם סטייל.
בחר מידה (EU)
<p>זה הארכלייט שלהם, והוא בתחום של לואי ויטון בטוח. הלבן עם הפרטים כחולים זה קומבו שעובד. לא מרגיש כמו ניסיון מוגזם של לואי ויטון לעשות sneaker — זה בסה"כ נעל טובה עם לוגו שעשוי כמו שצריך.</p><p>נוח ללבוש, לא מכביד על הרגל, ודי קל. אם אתה חושב שלואי ויטון זה לא שלך בסניקרס, אני אגיד לך — תנסה את הארכלייט הזה כי הוא משהו אחר.</p>
