
Replica
אלו הם הסניקרס שכל אחד רוצה אבל לא כל אחד קונה, גרמני קלאסי שנראה תוך 5 שניות שהוא יקר.
בחר מידה (EU)
<p>עובדים עם רפליקה הגרמנית הזאת כבר שנתיים, ובאמת לא מצליח למצוא בה משהו לתקוף. המבנה אמין, הבד עם קצת חיספוס, ולא הרגשת שאתה הולך בצעצוע. אפור או בז׳, שניהם עובדים.</p><p>עיצוב פשוט שמסתדר עם הכל — ספורטיבי מספיק כדי לקחת לאימון, אבל גם לא מוזר אם אתה פשוט הולך לקפה. זה הסוג של סניקר שאתה שוכח שאתה לובש בגלל שהוא עדיין שם.</p>
