
Hoka
אם אתה רוץ הרבה, הנעליים האלה עושות את העבודה בלי כל דרמה.
בחר מידה (EU)
<p>קאוואנה מיד זה בעצם נעלי ריצה שלא מנסות להיות משהו שהם לא. הבטן עבה, המשענת טובה, והן לא כאבות לאף אחד. רצתי בהן בחום וגם בקור, שתיהן עבדו.</p><p>המחיר הוא בסדר כשיודעים שהנעליים האלה לא יתפרקו לך בעוד שלוש חודשים. בחור שהכרתי בסינאי שרץ בהן כל יום, אפילו הוא לא התלונן.</p>
