
Hoka
הוקה צ'לנג'ר 8 זה הנעל שלי כשאני רוצה לרוץ בנוח בלי לחשוב על הרגליים.
בחר מידה (EU)
<p>בחצי שנה האחרונה אני בעיקר בוגר 8-ים. הכרית זה משהו אחר, גבוהה אבל לא מרגישה כאילו אתה על מטוש. הבד נושם טוב, הנעל לא כבדה כמו שחושבים, והיציבות שלה טובה גם על אספלט גם על שביל.</p><p>עדיף לך לקחת אותה בכחול או בשחור-כתום אם את בחורה שמעדיפה משהו יותר בולט. ריצה קצרה או ארוכה, זה משנה. טובה גם לעבודה כשנמל רוצה נעל נוחה שלא תשדל את הרגל.</p>
